Flickr favoriter

Postat den 2011-07-30 , 23:08:57 | Allmänt


1. Heaven, 2. Thessalie, 3. I wish you a Merry Christmas, 4. Midnight Blue,
5. The cultivation of Wonderland, 6. Sommardokumentärt, 7. Cloud/Water/Landscape,
8. Theme 52 - Animal, 9. Lizzy|Immi
, 10. Happy friday!, 11. Untitled, 12. Kodak Voigtländer Canon,
13. The seas rose up in the fury 14. Summer, 2011, 15. Gaston, 16. Postal de NYC desde el -
Top of the Rock
, 17. From the forest III, 18. Cameron Highlands, 19. Stairway to heaven,
20. Robert Pattinson Scruff, 21. Ray of light


Nu är det slut med inläggen om mina favoriter från weheartit, nu blir det från Flickr istället!



Sara, om du ser det här, jag är inte så sjuk i huvudet att jag skriver inlägg för mig själv som jag aldrig kommer posta. Det här inlägget kommer typ komma upp sen när jag börjat blogga.
Bara så att du vet.

Innan du kommenterar:

FOTO:
- Läs mer om min kamerautrustning HÄR.
- Alla bilder i bloggen är fotade av mig om inget annat sägs.
- Vill du låna/använda en bild? Fråga först!

DESIGN:
- Jag har gjort min design själv i Photoshop Elements 9.0.
- Jag säljer inte designers på grund utav att jag inte har tid.
- Nästan allt jag lärt mig om design finner du på den HÄR sidan.

ÖVRIGT:
- Vill du på snabbaste sätt få svar på en fråga är det enklast om du frågar HÄR.
- Vill du kontakta mig? Mejla då till: [email protected].
- Om du gillar min blogg får du gärna följa den via bloglovin, jag gör dock inga bloglovin byten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: