Min sommar med Instagram

Postat den 2011-09-04 , 16:47:53 | Allmänt

Rubriken blev nog lite väl överdriven nu.. Dom här bilderna är nämligen endast från när jag fått använda mammas eller pappas iPhone eftersom jag själv inte har någon.

Nu, efter en väldigt lång paus, så ska jag börja blogga igen!
I dom här bilderna syns då min nya kamera och några utskrivna bilder fotade med den. Jag kommer dock inte avslöja riktigt än vilken kamera det är, utan det får ni veta i nästa inlägg! Vissa som frågat har jag redan berättat för, men ni andra kanske inte vet. Jag har idag haft kameran i exakt två månader men har inte riktigt känt för att blogga, men nu så! Runt 19.00 kommer bloggen bli lösernordskyddad pga designbyte.

Om ni vill följa mig via Instagram så heter jag victoriafoto
. :)

Innan du kommenterar:

FOTO:
- Läs mer om min kamerautrustning HÄR.
- Alla bilder i bloggen är fotade av mig om inget annat sägs.
- Vill du låna/använda en bild? Fråga först!

DESIGN:
- Jag har gjort min design själv i Photoshop Elements 9.0.
- Jag säljer inte designers på grund utav att jag inte har tid.
- Nästan allt jag lärt mig om design finner du på den HÄR sidan.

ÖVRIGT:
- Vill du på snabbaste sätt få svar på en fråga är det enklast om du frågar HÄR.
- Vill du kontakta mig? Mejla då till: [email protected].
- Om du gillar min blogg får du gärna följa den via bloglovin, jag gör dock inga bloglovin byten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: