Min utrustning

Postat den 2011-07-30 , 15:23:54 | Allmänt
Kameror:
Canon EOS 60D - 16 Juli 2011
Canon EOS 400D med batterigrepp BG-E3 - 16 Januari 2010
Sony Cybershot DSC-W120 Kompakt

Objektiv:
Canon EF 50mm f/1.4 USM
Canon EF 50mm f/2.5 Compact-Macro
Canon EF 50mm f/1.8 (backup)


Tillbehör:
Ca 40 GB minne
Externblixt, Nissin di466
CPL-filter, 3st UV-filter, Close-Up +10
Stativ, Hama star 62
Kameraväska, Lowepro Nova 170AW
Fjärrutlösare, Canon RC-6
Rengöringskit
Diffusor

Innan du kommenterar:

FOTO:
- Läs mer om min kamerautrustning HÄR.
- Alla bilder i bloggen är fotade av mig om inget annat sägs.
- Vill du låna/använda en bild? Fråga först!

DESIGN:
- Jag har gjort min design själv i Photoshop Elements 9.0.
- Jag säljer inte designers på grund utav att jag inte har tid.
- Nästan allt jag lärt mig om design finner du på den HÄR sidan.

ÖVRIGT:
- Vill du på snabbaste sätt få svar på en fråga är det enklast om du frågar HÄR.
- Vill du kontakta mig? Mejla då till: [email protected].
- Om du gillar min blogg får du gärna följa den via bloglovin, jag gör dock inga bloglovin byten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: