Den nya kameran

Postat den 2011-09-04 , 17:06:08 | Allmänt

Kameran jag köpte är en Canon EOS 60D.
Jag fick även ett batterigrepp och ett minneskort på 32GB utav pappa, tack! Det hela gick på 11.200kr (9000kr för min del). Hade dock inte råd med hela så fick låna lite utav pappa som jag får betala av på mitt barnbidrag. :) Hittils så har jag inget negativt att säga om den förutom att den låter väldigt mycket jämfört med vad min 400D gör. Men det är ingenting jag stör mig på eftersom jag inte fotar t.ex. fåglar. Den vridbara skärmen har faktiskt varit till väldigt stor nytta, så jag är ändå rätt glad att jag inte valde en 7D även om den är bättre på vissa saker. Jag läste i alla fall på väldigt mycket om dom båda kamerorna och kom sen fram till att en 60D troligtvis skulle passa mig bäst. :)

Innan du kommenterar:

FOTO:
- Läs mer om min kamerautrustning HÄR.
- Alla bilder i bloggen är fotade av mig om inget annat sägs.
- Vill du låna/använda en bild? Fråga först!

DESIGN:
- Jag har gjort min design själv i Photoshop Elements 9.0.
- Jag säljer inte designers på grund utav att jag inte har tid.
- Nästan allt jag lärt mig om design finner du på den HÄR sidan.

ÖVRIGT:
- Vill du på snabbaste sätt få svar på en fråga är det enklast om du frågar HÄR.
- Vill du kontakta mig? Mejla då till: [email protected].
- Om du gillar min blogg får du gärna följa den via bloglovin, jag gör dock inga bloglovin byten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: